péntek, december 01, 2006

Flekken után

Ma reggel 6 kor még kuvikkoltam, hallgattam online a star rádiót. Vártam a reggeli kérdést, hátha nyerek egy kürtős kalácsot vagy legalább ...tapasztalatot :). Nem mindha utána tudnék menni de na, fontos a siker élmény is. Mire oda került volna a dolog há nem elaludtam. Azt hiszem a sikerélményem várat még magára.

A mai nap fő atrakciója, hogy nagy szavazás után levittem a vízóra állását..gondoltam ismet eszmei párbalyba keveredek kedves komcsi tömbház felelősünkel, lefele rájöttem, hogy fegyvertelen. Kedves felesége volt otthon (szokásos 50 es éveiben levő hölgy, agyilag már lassan egy zöldség, negyed baját hátára vevő fosközpont típus), olyan illedelmes voltam, hogy szóhoz sem jutott. Ma várom, hogy megint felmászik a majom férje s elkezdi osztani az észt s angolosan muszály lessz kirakjam. Menjen le csokolgassa Csáu bácsi képét ami kb az agya fölött van... vele fekszik, vele kel.
Ma este remélem lecc valami bulika, speed ben foglalunk asztalt, vaegy sörike lecsúszik aztán meglátjuk hol kötünk ki.

Mivel tegnaptól már hévége nagyon Kettőspont Dé vagyok :D

Baszki le kell pihike mert hányom le magam annyit etet ez a Csabi

See ya,
F.A.H.

Nincsenek megjegyzések: