kedd, december 05, 2006

Infractor!!

Tegnap "infractor" lettem mivel sunyi és alattomos módon volt pofám megszegni a törvényt és megettem Piroska néni túrós palacsintájának a végét a villamoson. Még tele volt a pofám mikor jött az ellenőr, nagy udvariasan kikeresem a bérletem, azzal minden rendben volt...erre másik nagyhátú, a barnábbik még kevesebb foggal jön: infracţiune cod J, consumarea alimentelor pe mijloecele de transport in comun se pedepseşte cu 200-450 lei. Mondom milyen infracţiune, nem öltem meg senkit. Leszállítanak a következő megállónál...kezdtem ideges lenni. Azt kerdi a kissebbik hátú több fogú, hogy fizetem helybe a 200 at vagy 450 et és prezentálok az OTLé nél. Nem nagyon értettem a dolgot, draga palacsintámat fel kellett volna tapasszam a villamos oldalára, az úgy sem zavarta volna a kutyát sem. No de visszatérve... kérdem, hogy mindenkinek volt jegye vagy mi van, hogy engem ba**tatnak 2 falás kaja miatt. Erre ismét vörös kiskakas mesélye, hogy fizetek vagy így meg úgy, visszatartja a bérletem 6 hónapra. Kérdem milyen törvény szerint és szeretnék fellebezni. Írja csak meg a büntetést, dolgozzon meg a pénzért.
Dixi komám már a második cigit gyújtotta meg mikor valahogy nagy ákombákom betükkel túljutott az első soron...valahogy befejezi, irka firka, áthúzott szavak stb. Azt mondja írjam alá...Okappa de előbb olvassuk csak el...mit is írt oda....és oda?? Valahogy kibetüzzük erre megkérdi, hogy kérek én is egy példányt? -mondom neeem, díszből van három...kezdett az agyam elborulni. Tovább állnak, eltelik 5 perc jön vissza...ő ugy gondolja, hogy anulálja nekem a büntetést mert nem jól írta.
Egy csomag cigiben kieggyeztünk. Legalább nem kellett veszekedjek további analfabéta magasabb posztban lévő szemetekkel akik lányokat fenyegetnek 20 millás büntetéssel ha nem dobják szét a perecet.

Love JÚ drága OTL, gratulálni tudok az elmúlt években észlelhető fejlődésekért, az LCD képernyős multimédia eszközökért a villamoson, a sok új autóbuszért és a sok aradi parasztért aki 2 értelmes szót nem tud kiszolni a pofáján nem hogy fogat mosson.

Grats

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyerekek ez már döfi. fejlődést kivántam nektek a multkor. eddig bejött. na de ne higyjétek nagyon el magatokat..hanem inkább még sok ilyen jót. csákesz

Névtelen írta...

Ne sajnáld a faragatlan disznyókat, mondjad meg nekik a frankót, megérdemlik. Aki a palacsintát evő embert nem szereti, az nem csak, hogy rossz ember, de nem is ijú (EU) konform.

Névtelen írta...

ezzabeszedh gyerekekh! en es szoptam volna az OTLs sittesek miatt eleget ha toketlen lennek, de mint ehh "beszolo" is demonstralta, konnyen kezelhetoek, csak turelmed kell h legyen hozzajuk.. ert nekik idejuk az van. egy venasszoyt is megmentettem multkor, nemmintha bejott volna a banya lottyadtje, de legalabb magyarul beszelt.. má megérte.